Monday, June 24, 2013

Ja ongi kõik...

Seda on lihtsalt niiii raske uskuda, et mu lennuk siit Dallasest tõuseb õhku juba 10 tunni pärast.. Kogu see imeline aasta on liiga kiiresti mööda läinud. Tänane päev on hull jooksmine olnud ja praegu niiinii väsinud kogu sellest pakkimisest. Selle 10ne kuuga on asju lihtsalt meeletult kokku kogunenud, õudne lausa :D Mu kohver on nii täis, et ma kardan et see plahvatab varsti..  Lisaks veel väike kohver ja pungil seljakott. Ja see pole veel kõik.. :D neljapäeval panin osad oma riietest pakiga vanemate soovil Eesti poole teele. See kaalus 16lbs ja täna kella 4 paiku keset pakkimist sain aru, et see on lootusetu, et kõik mu asjad kohvrisse mahuksid. Otsisin siis kiiresti veel ühe kasti, toppisin asju täis ja helistasin hostemale, et millal ta jõuab.. Õnneks ta kohekohe jõudiski ja jooksime siis postkontorisse, mis kell 5 suleti. Õnneks täitsin samu pabereid neljapäeval ka nii et seekord läks see väga kiiresti ja õnneks sain oma teise paki ka teele panna! Loodetavasti jõuavad ikka Eestisse ka millalgi! :)
 
Aga see on lihtsalt niiiiiiiii ebareaalne, pole üldse sellist lahkumise tunnet, aga küll ta seal lennujaamas või lennukis siis tuleb...
 
Siit lahkun enda aja järgi teisipäeval, kell 11:09 hommikul ja Eestisse jõuan kolmapäeval kell 16:10. Veider.. tundub nagu mu reis oleks ülipikk, aga tegelt hüppan hoopisiki ajas edasi päris palju. Ja see Eestisse jõudmise kellaaeg on ka kuidagi väga irooniline, sest aasta aega absoluutselt iga päev on mu koolipäev täpselt kell 16:10 lõppenud.. :D

Aga üritan nüüd veidi und saada ja varsti näeme! (:

1 comment:

  1. Palun kirjuta, kuidas sa nüüd Eestiga harjunud oled ja tee mingi kokkuvõte! :)

    ReplyDelete